Android

T9 app dialer: sandsynligvis den hurtigste app søgning på Android

Get the Pixel Dialer App on any Android Phone

Get the Pixel Dialer App on any Android Phone

Indholdsfortegnelse:

Anonim

En ting, jeg altid har set frem til at have i Android's appskuffe, er muligheden for at søge efter apps let og effektivt. Imidlertid har mange aktionskastere, inklusive den populære Samsung Touch Wiz, og tredjepartsstartere ikke integreret søgefunktionen endnu. Heldigvis leveres Sony Xperia Z's app-app-launcher - den Android-enhed, jeg bruger i dag, med appsøgningsfunktionalitet.

Men nu, hvor jeg bruger Themer-appen, har jeg slags savnet appsøgning. Tid til at jage efter en løsning!

App Dialer til Android

Jeg havde brug for en måde, hvorpå jeg kan bruge mit nuværende tema (der inkluderer løfteraketten) og også har muligheden for at søge i apps. I min søgen stødte jeg på et par apps, men App Dialer var den eneste, der syntes det var værd at være salt.

Hvis du har brugt T9-tastaturet på din Android til at søge efter kontakter i din Android-dialer, skal du være i stand til let at forholde dig til App Dialer. Når du har installeret App Dialer fra markedet, kan du starte den fra appikonet i skuffen. Når du initialiserer appen, vil du se et lille T9-tastatur på skærmen, identisk med en widget. Nu skal du bare søge efter den app, du vil starte, ved blot at trykke på de numre, der indeholder appens bogstaver og starte den, når du får din kamp.

Dialer søger efter apps i realtid og viser alle mulighederne for apps, der kan dannes ved hjælp af kombinationer af bogstaver i T9-tastaturet. Appen fungerer, selv når du angiver en del af appnavnet. Hvis du f.eks. Søger efter app-appopkaldet, returnerer selv søgningen efter navnet 'Dial' appen i resultaterne.

Brug af App Dialer til hurtige appsøgninger

Den bedste måde at bruge appen er ved at fastgøre appikonet i stedet for dit App Drawer-ikon eller bare ved siden af ​​det på startskærmen. Hvis du har aktiveret bevægelser i din aktuelle launcher, eller bruger svejsebevægelser på din rodfærdige Android-telefon, kan du tilføje App Dialer til en af ​​bevægelserne og let let efter appen. Appen understøtter også widgets, så du direkte kan begynde at søge på startskærmen.

Hvis du indtil nu har brugt Google Nu til at søge og starte apps på din enhed, finder du, at T9 App Dialer er betydeligt hurtigere. Appen ser også efter muligheder for ord mellem navnet, som ikke findes i Google Nu. Derudover bruger Google det fulde qwerty-tastatur, som til tider er irriterende sammenlignet med T9-tastaturet.

Appen leveres også i Pro-versionen ($ 2, 95) med tilføjede funktioner som et hurtigt startpanel i meddelelsesområdet og mulighed for at afinstallere appen ved hjælp af selve dialeren.

Konklusion

App Dialer til Android kan sammenlignes med Launchy og FARR til Windows, når det gælder hastigheden ved at søge efter apps. Så hvis du er en Android-bruger, der har bådmængder af apps installeret på sin enhed, vil jeg bestemt anbefale dig at give denne app et skud. Og snart når App Dialer har overtaget fuldstændigt, er jeg sikker på, at du næppe vil gå glip af den traditionelle appskuffe, du brugte til at starte apps.